Starostwo Powiatowe w Brzozowie
bip.gov.pl
Zarządzenia październik-grudz.

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Zarządzenie Nr 68/2013 z dnia 14 października 2013 r. W sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Temeszów, gmina Dydnia”. Plik pdf 34.13 KB
Zarządzenie Nr 69/2013 z dnia 15 października 2013 r. W sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi pn.: „Udzielenie Powiatowi Brzozowskiemu długoterminowego kredytu w wysokości 820 000,00 PLN”. Plik pdf 34.93 KB
Zarządzenie Nr 70/2013 z dnia 21 października 2013 r. W sprawie organizacji, uruchamiania i funkcjonowania stałego dyżuru Starosty Brzozowskiego. Plik pdf 156.76 KB
Zarządzenie Nr 71/2013 z dnia 21 października 2013 r. W sprawie powołania członka Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Brzozowie. Plik pdf 24.75 KB
Zarządzenie Nr 72/2013 z dnia 30 października 2013 r. W sprawie przygotowania i przeprowadzenia wojewódzkiego treningu systemu wykrywania i alarmowania (SWA) na terenie powiatu brzozowskiego. Plik pdf 166.55 KB
Zarządzenie Nr 73/2013 z dnia 6 listopada 2013 r. W sprawie powołania członka Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Brzozowie. Plik pdf 25.60 KB
Zarządzenie Nr 74/2013 z dnia 14 listopada 2013 r. W sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: „Przebudowa budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Brzozowie z dostosowaniem węzłów sanitarnych i wejść do pomieszczeń szkolnych dla osób niepełnosprawnych”. Plik pdf 39.45 KB
Zarządzenie Nr 75/2013 z dnia 26 listopada 2013 r. W sprawie zatwierdzenia aneksu do uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa w miejscowości Domaradz, gmina Domaradz. Plik pdf 47.56 KB
Zarządzenie Nr 76/2013 z dnia 26 listopada 2013 r. W sprawie zasad przegotowania, przeprowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji. Plik pdf 98.42 KB
Zarządzenie Nr 77/2013 z dnia 28 listopada 2013 r. W sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego wykonanych robót pn.: „Przebudowa mostu w miejscowości Wesoła w ciągu drogi Powiatowej Nr 2021R Barycz – Nozdrzec w km 4+413”. Plik pdf 35.80 KB
Zarządzenie Nr 78/2013 z dnia 4 grudnia 2013 r. W sprawie powołania komisji do rozpatrzenia projektu zmiany stałej organizacji ruchu na drodze gminnej Nr 115521R – ulica Piastowa w Brzozowie. Plik pdf 36.65 KB
Zarządzenie Nr 79/2013 z dnia 11 grudnia 2013 r. W sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi pn.: „Udzielenie Powiatowi Brzozowskiemu długoterminowego kredytu w wysokości 3 050 000,00 PLN”. Plik pdf 37.21 KB
Zarządzenie Nr 80/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. W sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego wykonanych robót w ramach zadania pn.: „Rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego i Urzędu Miejskiego w Brzozowie (dobudowa klatki schodowej i szybu windy dla osób niepełnosprawnych)”. Plik pdf 32.88 KB
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Brzozowie
WytworzyłTomasz Smoleń2014-09-18
Publikujący Tomasz Smoleń - Redaktor BIP 2014-09-18 11:40
Modyfikacja Tomasz Smoleń - Redaktor BIP 2014-09-18 11:51
Starostwo Powiatowe w Brzozowie
Starostwo Powiatowe w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów , tel. (13) 43-426-45 , e-mail: admin@powiatbrzozow.pl
Wygenerowano: 26 września 2017r. 16:25:56
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.