Menu Podmiotowe
SOZK 12 - Wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności
1. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego, ul. Wolności 7, I piętro, pokój nr 18, tel. 015 6433440
2. PODSTAWA PRAWNA
-ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.),
-art.217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. –Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z 2000 r. z późn. zm.
ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635).
3. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wniosek osoby posiadającej interes prawny.
4. OPŁATY
Opłata skarbowa w wysokości 17 zł od wydanego zaświadczenia
5. SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Termin załatwienia sprawy wynosi 7 dni od daty wpływu podania.
Odmowa wydania zaświadczenia bądź odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści następuje w drodze postanowienia.
6. TRYB ODWOŁAWCZY
Od postanowienia przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie za pośrednictwem Prezydenta Miasta Stalowa Wola w terminie 14 dni od daty jego doręczenia.
Odwołanie wnosi się do Wydziału Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego.
Od odwołania nie pobiera się opłaty skarbowej.
7. UWAGI
Brak
Podmiot publikujący: | ||
Wytworzył: | 2011-02-09 | |
Opublikował w BIP: | 2011-02-09 15:03:24 | |
Liczba wyświetleń: | 103 |
Data aktualizacji | Nazwa operacji | Zaktualizował | Podgląd | Porównaj |
---|---|---|---|---|
Porównaj |